My Life.

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Mariina - 25 december 2012 17:03

Har ni hört talas om det? Studded cap alltså. 

JAMEN, VISST ÄR DET VÄRLDENS SNYGGASTE KEPS?! Jag SKA ha den innan sommaren. Så är det bara.


Av Mariina - 25 december 2012 10:54

Hej, jo jag har tänkt på att söka till Talang i MÅNGA år. Så jag skulle söka för något år sedan, men då vågade jag inte. Då tänkte jag att "Okej, men då söker jag bara till 2011!" MEN OJOJOJ, DET GICK JU BRA för de slutade ju sända Talang då. De sa att "under 2011 sänds inte talang, men det KAN komma under senare år" Jo, sure, det kommer ju absolut hända. Mm, iallafall, idag (för du 15 min. sen) skrev jag ett brev till TV4's tittarservice och frågade om de kan börja sända Talang under 2013.. Vi får se vad svaret blir. Jag skrev även att jag vet att det finns många som vill söka. 


Men om de startar programmet igen så är jag 99% säker på att jag söker! Jag ska sjunga. :)

OM DE NU STARTAR. OM. De. Startar. Talang. Igen.

Lägg märke till OM. Citerar: OM. 

Haha, okej. Nejmen jag hoppas verkligen att de startar igen! Men har någon lust att skriva mail till de och skriva att ni också vill att talang startas (men skriv det bara om ni verkligen vill det).

Om Talang dyker upp på TV skärmen igen,  vad ska jag då sjunga? Helst en engelsk låt, men svenska låter är också okej.


GOD JUL föressten! I efterskott. 

Jag fick jättefina julklappar av mamma; 6 par örhängen, armband (fast de var för små   ), strumpor, 2 st diadem, 1 nagelsett med mallar, 1 nagelsätt med strass för naglar och kropp, Sex and the city: The movie, dagkräm för ansiktet, ansiktsmousse (ansiktstvätt), OCH BÄST AV ALLT: Biljetter till DISNEY ON ICE!         

TACK MAMMA! (Jag tror att det var allt, hoppas att jag inte glömde något)

Av min ena bästis fick jag ett rosa armband som det stog Best Friends på, och av min andra bästis så fick jag.. ja, jag vet inte, hon skulle ge mig julklappen igår, idag, imorgon, övermorgon, överövermorgon, överöverövermorgon eller något sådant!   


   

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards