My Life.

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Mariina - 17 december 2012 06:18

Nemen alltså jag menar det! Det är verkligen ojojoj, för jag hade glömt lösenordet till bloggen OCH min mail! Haha, men sen kom jag på att man kan klicka på glömt lösenord på mailen så då gick det! 

Men nu är det ju snart jul (JIHOO!) och då tänkte väl jag att det skulle vara kul med lite jul-design på bloggen.. eller?

Aa, så då fixar jag en header till ikväll med jultema och sen ändrar jag bakgrundsfärger osv.


JAG HAR EN IDÉ TILL! Vi kan skriva vad vi önskar oss mest av allt i julklapp :)

Okej, okej, jag önskar mig MEST AV ALLT en keps med nitar. Fast det står inte på min önskelista (jag tror att den är sjukt dyr) så om man ska ta från sin önskelista så är det nog Hood Living Dead Souls kattöron vit, som är en hood som kostar  298:- på BLUEFOX 


Men nu ska jag kolla på julkalendern (som jag tycker är väldigt bra) och samtidigt ska jag äta min fralla och dricka lite vatten.. MEN NI FÅR INGEN MACKA FRÅN MIG!   

 

   

     

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards