My Life.

Alla inlägg under november 2009

Av Mariina - 27 november 2009 14:57

Idag på skolan har vi haft teater den hette `klassen i rymden´

Till lunch fick vi världens godaste rätt!

TACOS SÅKALART!

i morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har ni några tips?

Senare i kväll ska jag och mamma ha fredrags mys.

Jag har föresten fått en våningsäng jag har en koja där under

och en sovplats där uppe.

Ha det bäst!

MARIINA!

 

 

 

 

                        

Av Mariina - 26 november 2009 19:04

Vet ni vad? Jo, idag kl. 15.30 - 17.30 hade vi i klassen en pepparkaks fest kan man liksom kalla det för.

Och jag gjorde 9 pepparkakor, och vissa kompisar var så galna i glasyr att dom tog STORA berg med med glasyren.

Sedan har jag också läst ut en bok, men nu kan jag bara inte skriva mer.

Hejdå från Mariina.


Av Mariina - 25 november 2009 20:16

Hejsan allesammans! Idag har jag gjort läxor, varit på skolan mm..

Ska nu titta på Stockholm - Arlanda.

Godkväll, Mariina. 

Av Mariina - 23 november 2009 19:39

Vilken perfekt dag hör ni!

Jag har varit hos en kompis & ätit middag ,`köttfärssås med spagetti´

det var jätte gott.

& på skolan fick vi `Kalkonsnitzel,ris,klyftpotatis,sötsur sås & grönsaker.

Vi har hållt på med: mm,dm,cm,m.

Sedan med:l,ml,dl.......

En  bra helg har det varit också!

Jag längtar jätte mycket till MGP Nordic, hoppas Rebecka vinner för jag hejjar på henne. Jag hoppas verkligen ni också haft en bra dag/vecka.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kramiz

Mariina!

  


Av Mariina - 22 november 2009 10:48

godmorgon! Jag vaknade kl: 8.02

Och sedan tittade jag och min bästis på ´Junior vision song contest´ det var jätte bra! Fast det var ju repris, men roligt ändå.

Vad gör ni?

Nää, nu ska jag ta och fråga mamma om jag får gå ut och cykla en sväng! Och vet ni vad? Jag och mamma ska köpa en katt, och henne ser ni på bilden här nere någonstans.

Ha det BÄST av ALLTING i världen.

/Mariina/

Flört

Amina 8 v   Amina 5 v   Amina 5 v  


Av Mariina - 21 november 2009 17:03

Hej! Hur mår ni?

Vet ni vad? jo, inatt ska min bästis sova över hos mig.

Men nu kan jag inte skriva mer, för vi ska pyssla!

GODNATT ALLESAMMANS!

/Mariina/Cool

  

  

Av Mariina - 20 november 2009 17:52

Hej! Allt bra med er?

Idag har jag namnsdag, & Pontus med.

Ha en trevlig forsatt kväll.

/MARIINA/

  

Av Mariina - 19 november 2009 19:24

Hejsan! Har varit på skolan & sedan ätit PIZZA!

Men nu är bara frågan: vad tror ni blir årets julklapp?

Skriv gärna det i `kommentarer´.

Ha en bra kväll

/Mariina/

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards