My Life.

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Mariina - 15 juli 2013 10:23

[Rubriken har typ inget med inlägget att göra.. typ]


Nejmen snart (11.00) ska jag vara hos tandläkaren och jag tror att vi ska spänna tandställningen eller så ska dom bara kolla, orkar inte med dessa tandläkare man vet ju aldrig vad man ska göra när man är där! Men aja, tror iaf den ska spännas eftersom jag gjorde det senast för en månad sedan.


Sen så ska jag säga till att själva rälsen/metall'tråden' liksom har åkt ut lite på vänster sida så att den skaver mot kinden. Gör ganska ont när jag äter..


Igår var jag i Nacka Forum och lämnade in ljudböckerna, kollade lite på New Yorker också men hittade inget (eller jo jag hittade men ville lägga pengarna på något mer speciellt nån annan gång!) så vi åkte hem :) 


Men nu måste jag börja göra iordning mig, borsta tänderna, borsta håret och sånt man gör på morgonen helt enkelt hahha!   


GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN!

Och, vill ni att jag ska lägga ut en video på när jag sjunger? ;))

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards