My Life.

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Mariina - 22 november 2013 06:17

Heej! 

Idag ska jag och mamma åka och hämta mina nya glasögon.

Dom är såna där stora glasögon med svart fram och på sidorna så är det rosa, jättefint tycker jag!


Förra torsdagen så åkte alla sexor och bowlade, och det var värsta överasskningen!

En lärare kom in i vårt klassrum och sa jättestressat "Okej, nu måste ni plocks undan era saker fort, skynda er att äta lunch, för vi... SKA ÅKA PÅ BOWLING!!" Och den sekunden började alla skrika.. :)


Och igår (torsdag) var min klass på en rättegång i stan. 

Vi var uppdelade i halvklass så vi var ca. 8-9 elever i varje grupp och vi var där i två timmar. 

När vi skulle åka tillbaks till skolan igen så insåg lärarna att vi inte hinner till lunchen i skolan, så då gick alla och åt på mc donalds (som kostade 1.600:- för alla oss haha) OCH VET NI VAD; När vi åt började jag och Sofia gråta för att det spelades Justin Biebers One Time på radion hihihi :)


Jag hade namnsdag i onsdags, och jag fick en rosbukett och ett.... JUSTIN BIEBER TÄCKE! :D :D :D :D

Tsck mamma! <3


Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards