My Life.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mariina - 5 augusti 2012 13:35

Hej! Igår kväll kom jag hem från Öland, och Böda Sand. Det har varit en jättemysig vecka. Tack mamma.

Jag gick upp ett halv kilo, men det gör nog inget! 

I förrgår var jag på våffelbingo (igen) och då kom jag hem med två vinster! Först vann jag ett gratis inträde till Nordpoolen (ett äventyrsbad som finns på Böda sand). Sen efter mig, van 2 stycken andra. Sen vann mamma en plånbok, kortspel och en tandkrämsklämma (så att man får ut det sista utav tandkrämen!) Sen efter mamma, vann jag samma saker som henne. Och sen vann 2 stycken till. Så hälften gick till min familj! Muahhaha   


Idag ska jag nog vara med en kompis.. Tror det blir min bästis! Eller min andra bästis :O

Gud vad varmt det är idag (I Stockholm)... Jag och mamam tog med oss vädret hem från Öland. Tacka oss :D

Förlåt alla Ölänningar :(


Nu är JasmineD hemma också. Nu har hon blivit 10 x gosigare! DET VAR BRA MED EGEN SEMESTER HOS UPPFÖDAREN FÖR HENNE! Och för oss var det också bra, med egen semester på Öland.


Vi har ju gjort jättemycket.. Ridit kamel, varit på Solliden slott, varit på Borgholms slott, badat, vunnit, jag har hoppat bungy-trampolin, varit vid Byrums raukar, varit i Långe Erik (en fyr), åkt förbi Stora och Lilla Alvaret, Neptuni åkrar... Ja.. mer också.. tror jag??


Okej! Hejdå

Kram

Mariina..

OCH JasmineD



Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards