My Life.

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Mariina - 5 april 2010 15:33

En film som man kan rekomendera är Bröllopsfotografen!

Det är en film som handlar om en kille som kommer från skåne och en tjej från Stockholm.

Dom träffar varandra på ett bröllop, dom båda var fotografer, men....

Ja, killen var duktigast på att ta fotografier, Hon som kom från Stockholm tog alltid suddiga bilder!

Killen fick följa med tjejen hem till Stockholm och se hur hon bodde, tjejen fick följa med till Skåne och se hur det var där.

Men mer kan jag inte bärätta för då vet ni för mycket om filmen!


Nej nu ska jag titta en annan sak!

Hejdå!

Av Mariina - 5 april 2010 09:21

Min kompis har en blogg nu!

Hon har haft den sen igår men ändå!

Här kommer adressen till hennes blogg: Aerdna

Hoppas ni gillar hennes blogg, hon har 2 el. 3 inlägg hitills, snäääällaaa gå in på hennes blogg!

För hennes skull?

För eran skull?

Ok, för både hennes och erans skull!

ja, ja, här kommer några smileys:  o här: haha den här var kul den sista här!

Okej, hoppas att ni går in på hennes blogg!!!


Kramizar från Mariina 

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards