My Life.

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Mariina - 17 oktober 2010 09:26

Hej!

Igår kl. 18:0 5 kollade jag och mamma på den ganska nya filmen `dumma  mig´

Jag ger den filmen 10 p. / 10

Filmen handlade om:

En gubbe vid namn Gru som var en tjuv, han hade stulit ett mini eifeltorn och fredsguddinnan (Inte dom äkta!) Han var inte så gklad över det så han bestämde sig för att stjäla MÅNEN!!!

Han fick några barn från ett barnhem, dom barnen skulle han använda till sin plan, men i slutet av filmen blir han en riktigt bra pappa åt dom! =)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tyckte att filmen var bra för både barn och vuxna ( mamma skrattade!)

Vi såg den i 3d på Heron City...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag kolla på min kusins handbollsmatch, så dom kommer och hämtar mig 10:15, så goodbye!

Goodbye

/ Lilla underbara Mariina...

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards